• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Dags för övervintring?

Marianne & Ranko

HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
12537
Medlemskap
2028
Sv: Dags för övervintring?

Du har lyckats med ljuset Jappe, helfina bilder! Kanadagässen såg vi för bara nå'n vecka sen på Österlen. Imponerande samlingar av 1000-tals fåglar som gör sig redo för avfärd.

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022

Hur blir det för egen del med övervintring i år?
Brukar inte du ta följe med flyttfåglarna?

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Lilla Moselboka tar mycket tid just nu. Mer jobb än jag trodde eftersom jag inte enbart litar på datorer och plattor utan använder penna och papper för beställningarna. I morgon ska jag till posten och skicka böcker. Swisharna får sina först.

Det var meningen att jag skulle äkt till Frankrike efter sommaren för att researcha lite inför nästa bok "Lilla Frankrikeboka" men sjukhusvistelsen och flytten satte stopp för det. Vädret i Frankrike så här års brukar inte vara så lockande så jag väntar nog till våren.

Vi får se. Lite boulande m.m. i Spanien är ju alltid trivsamt men om framtiden veta vi intet!

Jappe

Marianne & Ranko

HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
12537
Medlemskap
2028

Hoppas att du inte tar illa upp min tolkning av ditt svar Jappe:

je-serai-de-retour-bébé.jpg

(...annars tar jag bort bilagan : )

Jappe

HBK in Memoriam
Kommun
Orust
HBK-Nr
661

Den bilden kommer jag att få lida för. They called me "Mr Clint from Orust" men nu har har det blivit Alingsås, en stad som nästan ser likadan ut som när morfar och jag cyklade hit för 60 år sedan från Göteborg, lunchade på Järnvägshotellet och cyklade hem igen.

Jappe

plastpelle

HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
948
Medlemskap
2026

Hej du ge mig boka över en öl bor också i Alingsås här många öltältet bor mittemot DeliDeli

Toppen