• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2025 kommer att hållas i Karlstad 29 Maj - 1 Juni.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2025
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Dagens höstväder

F

F.d. 15719

Guest
På eftermiddagen idag kom det en regnskur och det blev dassigt grått, men jag jobbade vidare vid datorns tappra sken. Plötsligt kom det ett nytt sken in genom fönstret - eftersom det kom från norr var jag tvungen att kolla. Vackert och overkligt och förevigat med kameran.

Men hur var det på andra sidan om huset undrade jag nyfiket - jo den mörkaste blå himmel jag sett på länge, mycket mäktig och kraftfull.

/elisabeth

Bilagor

• höst 019.jpg
    höst 019.jpg
    459,4 KB · Visningar: 6
  • höst 020.jpg
    höst 020.jpg
    637,1 KB · Visningar: 5

Ingmarie & Bernt

HBK Medlem
Kommun
Karlskrona
HBK-Nr
1634
Medlemskap
2026
Sv: Dagens höstväder

Vaknade tidigt idag på morgonen och hörde muller trodde inte mina öron men visst var det åskan som körde och det kom riktigt ordentliga brak här i östra Blekinge.

Eva o Sven-Uno

HBK Medlem
Kommun
Hagfors
HBK-Nr
67
Medlemskap
2025

I Ekshärad 10 mil norr Karlstad har det idag kommit snö "blötsnö". Det var 7 cm av den vita varan som kom här på förmiddagen. Snöflingorna var som modell "dasslock" i storlek.
Tja det är väl inget annat att vänta.
Det är i alla fall väldigt skönt att vår hb är garagerad och står torrt.
P.S. Nu skulle man allt va i Spanien!
(Kanske dags att kolla in om det finns några resor dit).

Enjoy life!

J

Jarn

Guest

Eva o Sven Uno, det är inte alltid grönare på andra sidan.....

Såg på 18 nyheterna, där de visade bilder på snöplogar som idag körde i Spanien, det var 25 cm snö o hård vind...

Hoppas de som var där inte åkt dit med Sterlig Airways :mad:

Toppen