• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Dagens barnbokstips..-är

F

F.d. 18508

Guest
Kräftor och banditer av Helena Bross

Simon, Moa och Linus får en natt syn på ett par personer som håller på att tjuvfiska kräftor från en båt. När de förstår att det är samma tjuvar som stulit pengar av Simons mormor bestämmer sig Simon för att undersöka deras husbil medan Moa och Linus håller vakt. Men tjuvarna kommer överraskande snabbt tillbaka, ställer in kräfthinkarna i husbilen och kör iväg med den innan Moa och Linus hinner varna Simon. En ny spännande bok i serien om kusinerna.

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 29841

Guest
Sv: Dagens barnbokstips..-är

Hej Orsa.

Ian Wachmeister:s ELEFANTERNA ::.. Vinden blåser över den lilla ön med de höga skatterna...
Humorn i boken passar mig, då behöver jag inte säga mer eller???
Ha det bra.
/Vidhem

F

F.d. 18508

Guest

nej den har jag inte läst,men det är säkert j dålig humor ifall du gillar den:)
sist ja läste en bok var nog en"biggles" i tolvårsåldern uppe i alkoven på våran
dåvarande pilote 470
för på den tiden fanns ju inte så många husbilar, eller böcker om tjuvfiskare och
tjuvar och annat löst folk som åker runt i husbil som barnen kan läsa om idag..

F

F.d. 29841

Guest

Tja Orsa
Humorn är så dålig så många här skulle behöva läsa den.
/Vidhem

Toppen