Men egentligen .... Vad är Problemet ??? om någon vill dölja sin skylt oavsett orsak , varför bry sig???? tror man att bostads inbrott BARA utförs av kriminella utan hjärnceller får tro det , att det finns organiserade inbrott är väl bara ett påfund då.. ställ frågan varför lastbil o tradare som är full lastade med misstänk stöldgods , vilket tullen stöter på då o då , varför transporterar postnord ut mängder av konstiga brev från den lokala postlådan i villa kvarteret med adressat i gamla öst ? fortfarande bara lokala kriminella med hjärnsläpp ??? för att inte tala om bilar som försvinner urkopplade GPSer som försvårar spårningen fortfarande lokala förmågor antar jag , i den kriminella världen finns enligt de naiva ingen organiserad brottslighet ,, Jätte skönt att veta att vi har ett tryggt samhälle utan inbrott , stölder osv . Vill man vara naiv så var det , men verkligheten ser dock lite annorlunda ut . men jag låser mitt o har larm tills ni naiva övertygat mig att jag inte behöver det.. vilket aldrig kommer att ske
Det är väl ingen som påstått eller förnekat det du skriver? Varför spetsa till allt och göra det så svart eller vitt?
Frågan var väl om inbrott efter nummerplåtsanteckningar är organiserat eller förekommer i sådan grad att det eventuellt är något att oroa sig för.