• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Därför är Kabria numera en del av Trygg-Hansa

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2025
Har ännu inte sett den förklaring (Därför är...) som utlovas i rubriken.

Pålle
Om du läser första inlägget i tråden så ser du detta: "En nyhet är att våra ägare, Tryg Forsikring, har köpt Trygg-Hansa. Därför är Kabria numera en del av Trygg-Hansa". Räcker inte det så finns det mer information här från en enkel googlesökning:

Skärmklipp.JPG

//Michael, medlem

Beda & Botvid

HBK Medlem
Kommun
Östersund
HBK-Nr
22260
Medlemskap
2025
Utan att ha avställningsförsäkring kan du bo i husbilen tex vid julhelgen med huset fullt med gäster. Med avställningsförsäkring nix till det....
Nja… har LF jämtland, där ingår vagnskada och boendedel i avställningsförsäkringen, dvs du kan ställa av och bo i bilen, även utomlands. Detta för ca 110:-/ månad.
Påställd kostar vår plåtis-19 ca 700:-/ mån.

Beda & Botvid

HBK Medlem
Kommun
Östersund
HBK-Nr
22260
Medlemskap
2025
Orkar inte titta på alla 22, men de jag kollade har alla samma skrivning.. jämtland, norrbotten, skåne, Sörmland, uppsala, östergötland…..
Resten får var och en kolla själv eller om du gör det.. andra bolag..? Ingen aning, det är inte intressant för mej..!

Toppen