• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Düsseldorfmässan

jojje

HBK Medlem
Kommun
ÖstraGöinge
HBK-Nr
3802
Medlemskap
2025
Är det P1 norr eller P1 syd som har elplatser ?
Betalar man i automat ?

Är det början av veckan som det är minst besökare ?

Tacksam för svar:)

Jojje

husbilar

FD HBK Medlem
Kommun
Vingåker
HBK-Nr
5348
Medlemskap
2021
Sv: Düsseldorfmässan

Om det är P1 syd eller norr kommer jag inte ihåg men det är näst intill omöjligt att få tag i elplats. Avgiften betalas till parkeringsvakt. Det brukar vara flest besökare under fredag-söndag.

F

F.d. 25200

Guest

Förlåt att jag avviker lite. Är det någon skillnad på syd och nord, avstånd till mässan eller liknande?

MVH

Stig

jojje

HBK Medlem
Kommun
ÖstraGöinge
HBK-Nr
3802
Medlemskap
2025

Enligt mässkartan är P1 uppdelad i norr resp söder
Den norra ligger ganska nära motorväg A44

Jojje

F

F.d. 55272

Guest

P1 nord har elplatser men det är nog mest utställare som har lagt beslag på dem. Nord eller syd har ingen betydelse för att åka med de fria bussarna som utgår mitt emellan. Man brukar inte kunna välja utan vakterna (som också tar betalt) styr en till lämplig plats. Vill man stå tillsammans bör man köra in ihop. Caravan center med duschar, wc, tömning och mat m.m. ligger i P1 nord. För att få rabatt på entré och ställplats kan man kostnadsfritt gå med i
Caravan Salon Club

Evert H

Toppen