Carthagofrik
FD HBK Medlem
Är det någon som är där nere och kanske hittat någon fin nyhet månne?
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Som sagt någon som sett fin Carthago or Concordenågon som sett något vackert o nytt från Carthago eller Concorde?
Vad i hela friden skulle det vara?Som sagt någon som sett fin Carthago or Concorde
Nä, varför skulle dom ha det??? Kabe säljer sig själv, ha ha ha!Jag bara undrar om någon är nere i Düsseldorf och har sett några Carthago eller Concorde som skulle vare värd en extra titt. Alltså ingen Kabe dom har väl knappt någon bil där.
Och Du vet väl knappast var Kävlinge ligger.....Det låter som du skulle åka ner och titta det finns lite mera en bara Kabe. Men du har väl inte varit söder om Kävlinge.
Nu får du ge dig! Även om du är från Södertäljetrakten borde du väl ändå ha åtminstone en gnutta humorDösjebro