• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Dörrklocka

F

F.d. 17112

Guest
Varför är inte dörrklocka standard på husbilar ? någon som vet :confused:

Det finns ju trådlösa man kan montera iaf, hittade en på jula

Bilagor

• 444009-jpg.jpg
    444009-jpg.jpg
    9,1 KB · Visningar: 746

JanneW

HBK Medlem
Kommun
Örnsköldsvik
HBK-Nr
1335
Medlemskap
2025
Sv: Dörrklocka

ursäkta om jag bidrar till att tråden spårar ur... men jag kunde inte låta bli... :D

man kan ju ha en sådan här också som är kombinerad ringklocka & larm men också ständig följeslagare och vän.

Visst en aning dyrare i inköp och drift än Jula ringklockan.... men otroligt mycket mer effektiv och bra mycket mysigare att krama... ;)

Bilagor

• DSCN2396.JPG
    DSCN2396.JPG
    2,2 MB · Visningar: 5

Lotta & Håkan

FD HBK Medlem
Kommun
Monchique
HBK-Nr
15072
Medlemskap
2023

:)...den "urspårningen" var jättefin JanneW...vi kör med samma typ av "dörrklocka" fast x4 och i liten husbil...då behövs inget extrabatteri heller...vi håller värmen/Lotta

Lotta & Håkan

FD HBK Medlem
Kommun
Monchique
HBK-Nr
15072
Medlemskap
2023

...den "urspårningen" var jättefin JanneW...vi kör med samma typ av "dörrklocka" fast x4 och i liten husbil...då behövs inget extrabatteri heller...vi håller värmen/Lotta

Toppen