• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2025 kommer att hållas i Karlstad 29 Maj - 1 Juni.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2025
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Dörren

F

F.d. 10362

Guest
Är lite efter i nyhetsrapporteringen då senaste en och en halv vecka har tillbringats ute i skogen, älgjakt. Nedan en reflektion om Månas dörr.

Är dörren till vänsterpartiet stängd, vilka står utanför och vilka befinner sig inne i rummet - är dörren ens kvar på sina gångjärn, hänger den på sned, kan man slinka in ändå, hindrar dörren Ohly att ta sig in eller är han helt enkelt instängd - finns det möjlighet att kika in genom dörren, har den glasfönster, har den handtag, är den enkel eller dubbel, hindrar den inbrott, har den sjutillhållarlås - var finns denna förbannade dörr, jag vill ta ett kort på den?

mvh/Björn

F

F.d. 15719

Guest
Sv: Dörren

Menar du den här? I den vittrande betongen, med ett litet skyddsräcke framför sig till VÄNSTER!

/elisabeth :wink:

Bilagor

• en vecka i dalarna 042.jpg
    en vecka i dalarna 042.jpg
    442,2 KB · Visningar: 5
Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 10362

Guest

Menar du den här? I den vittrande betongen, med ett litet skyddsräcke framför sig till VÄNSTER!

/elisabeth :wink:

Kanske är det den dörren, men kan också vara en dörr som inte är en dörr utan en kappa som kan vändas hur som helst. Hörde du inte vad Måååna sa:"Dom som har uppfattat det som att jag har stängt dörren för kommunisterna,dom har fel! "Magstarkt så det förslår. Kanske mer korrekt att säga att dörren är en retorisk sådan.

Björn

Eva o Sven-Uno

HBK Medlem
Kommun
Hagfors
HBK-Nr
67
Medlemskap
2025

Samma sak med utgivandet av cd skivor
De eller den sångaren/musikanten har släppt en skiva. Har de tjuvhållit skivan så att ingen kan få komma över den eller? Har de släppt den i golvet eller? Vem är det som håller i skivan och till slut ger med sig?
Heter det inte utgivit eller spelat in en skiva och att den nu är klar.

Kan man säga att de släppt givit ut ett nytt album om en cd skiva?
Dumma och helt betydelselösa frågor kanske, men hur är det egentligen?

Enjoy life!
:twitcy::twitcy::twitcy::twitcy:

Senast ändrad:
Toppen