• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2025 kommer att hållas i Karlstad 29 Maj - 1 Juni.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2025
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Dårlig mandag morgen!

F

F.d. 5447

Guest
Vi kørte som vanligt hjemmefra kl. 03.30. Kørte ca. 6 km og skulle svinge til højre - bilen døde. Intet virkede, bortset fra diverse lamper i instrumentbordet, som lyste. :mad:

Efter adskillige forsøg på at starte måtte vi opgive og ringe Falck. Fantastisk at sidde på hjørnet af 31'eren og vägen mot Boda en tidlig mandag morgen......

Nu er bilen (som er 2½ måned gammel) på værksted, og vi venter spændt. Skulle meget gerne til DK i dag, for det koster jo penge ikke at være på jobbet.

Manden siger, at det ikke er noget, han har gjort med vilje - jeg mistænkte det lidt, for vi skal til tandlæge i DK kl. 17 i dag og manden er vældig nervøs over tandlægen. :D

Kirsten

F

F.d. 4811

Guest
Sv: Dårlig mandag morgen!

Ja jag säger bara det. Måndagar!!!

Jag fick en akuttid på vårdcentralen 15.30 i månd och fick åka hem fr jobbet i Nyköping tidigare. När jag var framme hemma i Linköping så kollade jag på klockan och såg att jag hann hem för att lämna "ryggan". När kl var 15.15 var det tid att gå till vårdcentralen (10 min gångavstånd), ville ju vara i tid. In i hissen och ca 3 dm fr entrestoppet stannade den. J-lar tänkte jag, hur ska jag nu hinna.

Ringde hissjouren och en vänlig dam sa att hon skulle skicka en kille omgående. Efter 15-20 min instängd i hissen så kom den hjälpande handen och släppte ut mig. Efter att ha tackat de två tjejerna som höll mig sällskap utanför hissen så sprang jag iväg till vårdcentralen, 10 min sen.

När jag kom så bad jag så mycket om ursäkt men de sa att det inte gjortde någonting. Snart satt jag inne hos läkaren supersvettig och andfådd.
Ja jisses så det kan gå! Det är inte bara med husbilar man har dålig måndag :yes:

Toppen