• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Dåligt Upplands bilforum!

annhab

HBK Medlem
Kommun
Linköping
HBK-Nr
12210
Medlemskap
2025
Vi köpte en Adria Coral 2010 ny hos Upplandbilforum, allt fungerade bra vid köpet.
Nu i år när vi tog ut bilen så såg vi att den mörka delen på taket (ej taklucka) var precis flammig som färgen flutit omkring. Även myggdörren rasade. Mailade Adria som hänvisade till återförsäljaren att de skulle hjälpa oss med att skaffa en film att sätta på.
Hörde av mig till Engströms som har servicen på dem den 5 maj De ville ha bilder och fick det direkt. De svarade att det gick att se bra på bilderna så de skulle räkna på det och återkomma. De räknar tydligen än för de hör inte sig.Har hört av mig flera ggr via mail inget svar. Då skrev jag till Upplandsbilforum till säljaren han svarade efter några veckor att han haft semester och skulle titta på det och återkomma under morgondagen. Finns något som heter frånvaromeddelande när man inte är på plats.Inget hände där heller han har inte återkommit alls. Skrev då till samtliga som jobbar där inget svar. Såg att några rosade dem så dant Ja de var bra tills man vill ha hjälp. Nästa bil kommer inte att komma från Upplandsbilforum.
Vi fick hjälp av Bossing som skickade oss till ett företag som kunde sätta en film på den fula delen även beställa ny myggdörr.
Anne

Montreal

HBK Medlem
Kommun
Alingsås
HBK-Nr
707
Medlemskap
2025
Sv: Dåligt Upplands bilforum!

Ring, istället för att mailbomba företag, det är ganska tidsödande att besvara mails, och alla är inte så duktiga på att uttrycka sig i skrift. Det blir ofta lättare att komma igenom, och man får en mera personlig kontakt. :)

atina1

HBK Medlem
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
20782
Medlemskap
2025
Sv: Dåligt Upplands bilforum!

Hej! har samma problem med.
Jo detta med färgen på det mörka på taket har ventilerats förut på forumet!
Jo då man påtalar det till Servicen där jag köpt H-bilen det är precis som att klubba vederbörande, vet inget kan inte "du är den förste"!!
Jo myggdelsdörren är rena skiten, vilka klantskallar vid tillverkning, dit sättning!?
Mvh.
Vi köpte en Adria Coral 2010 ny hos Upplandbilforum, allt fungerade bra vid köpet.
Nu i år när vi tog ut bilen så såg vi att den mörka delen på taket (ej taklucka) var precis flammig som färgen flutit omkring. Även myggdörren rasade. Mailade Adria som hänvisade till återförsäljaren att de skulle hjälpa oss med att skaffa en film att sätta på.
Hörde av mig till Engströms som har servicen på dem den 5 maj De ville ha bilder och fick det direkt. De svarade att det gick att se bra på bilderna så de skulle räkna på det och återkomma. De räknar tydligen än för de hör inte sig.Har hört av mig flera ggr via mail inget svar. Då skrev jag till Upplandsbilforum till säljaren han svarade efter några veckor att han haft semester och skulle titta på det och återkomma under morgondagen. Finns något som heter frånvaromeddelande när man inte är på plats.Inget hände där heller han har inte återkommit alls. Skrev då till samtliga som jobbar där inget svar. Såg att några rosade dem så dant Ja de var bra tills man vill ha hjälp. Nästa bil kommer inte att komma från Upplandsbilforum.
Vi fick hjälp av Bossing som skickade oss till ett företag som kunde sätta en film på den fula delen även beställa ny myggdörr.
Anne

Toppen