• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Dåligt plogade vägar

Ragge 358

FD HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021
Var igår på Hönö o vände och när jag åkte hem så märkte jag igen att just Borås Ulrisehamn har jättedåliga moddiga vägar.
Det är andra gången jag åker där på kort tid, o bägge gångerna moddiga,snorhala vägar.
Riksväg 40 skall väl i alla fall vara ren tycker jag.

Senast ändrad:

Calle Bonath

FD HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
1259
Medlemskap
2023
Sv: Dåligt plogade vägar

Dom måste väl hålla uppe olycksstatistiken så det äntligen blir motorväg hela vägen till Jönköping.
Calle

Bengt-Åke Linder

HBK Medlem
Kommun
Falköping
HBK-Nr
1424
Medlemskap
2025
Sv: Dåligt plogade vägar

Var igår på Hönö o vände och när jag åkte hem så märkte jag igen att just Borås Ulrisehamn har jättedåliga moddiga vägar.
Det är andra gången jag åker där på kort tid, o bägge gångerna moddiga,snorhala vägar.
Riksväg 40 skall väl i alla fall vara ren tycker jag vad tycker ni?/susanne

Dom tänkter väl att snön är väl snart borta och kan vi hålla nere plogningen så håller vi nere budgeten .
När ni kikar på bil nästa gång kolla på en 4wd ( helst en audi quattro ;) :) ) du får ett mycket jämnare däckslitage samt en helt otrolig stabilitet i bilen , ex . när du motorbromsar så görs detta på båda axlarna .
När du skall iväg när det är halt så går det itne att jämföra ens , det är helt sjukt hur det drar iväg om man vill det men man får ju tänka på det när man skall bromsa ...

Detta ihop med ESP är kalas.

Toppen