Thomas o Karin
HBK Medlem
Hej, är här någon som har tips på hur man får bort dålig lukt i kylskåpet, har dörren öppen vid uppställning men trots detta är det doft kvar.
rulla lugnt
Thomas
rulla lugnt
Thomas
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Hej!
Annars är nog en riktig rengöring det enda. Kolla noga under gummilisten i dörren. Där kan det sitta mycket godis som luktar.
Det är självklart att jag håller kylskåpet rent, men det luktar ändå "kylskåp" när det stått stängt och man inte har det igång.Hej!
Annars är nog en riktig rengöring det enda. Kolla noga under gummilisten i dörren. Där kan det sitta mycket godis som luktar.
Ställ dörren på glänt när du inte har kylen igång, då brukar det inte luktaDet är självklart att jag håller kylskåpet rent, men det luktar ändå "kylskåp" när det stått stängt och man inte har det igång.
Det funkar även om dörren är öppen eller står på glänt!TILL ER ALLA !!!!!!LÄS FÖRSTA INLÄGGET , HAR DÖRREN ÖPPEN NÄR JAG HAR BILEN UPPSTÄLLD,SKRIVER Thomas o Karin