• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Dålig campingplats

K

kalle.g

Guest
Borka camping i Enånger anser jag vara dålig, torrdass, ingen latrintömmning,
icke separat dusch damer - herrar. Dåligt med varmvatten till disken. Kanske har jag höga krav.
Kalle

F

F.d. 52994

Guest
Sv: Dålig campingplats

Kan det möjligen vara Borka Brygga du menar??

F

F.d. 50012

Guest

Där har du fel Curtan, Barsta hamn har ganska fina hygienutrymmen.

F

F.d. 50012

Guest

Förlåt Curtan, vi har varit där också och dom hade helt OK Toa dom med.

F

F.d. 52994

Guest

Förlåt Curtan, vi har varit där också och dom hade helt OK Toa dom med.
Ursäkten godtagen. Jag satt och tittade på dina bilder från bl.a Playa Mazarron. Det fanns en del bekanta ansikten där, Kalle & Brittmari från Grundsund hittade jag igen. Vi står grannar på campingen. Ha en trevlig sommar

F

F.d. 50012

Guest

Tack det samma, vi kanske dyker upp/ner i höst.

F

F.d. 1225

Guest

Hej, Du har kanske inte höga krav men med många "fina" campingar så kan det ses mindre bra bara för att man är ovan med det som kan kallas forntidens campingar.

Själv besöker jag varje år Lappuddens vildmarkscamping utanför Vilhelmina och där finns torrdass, dusch = bada i sjön, vatten att hämta i stallet intill men gott om fisk i sjön, båt att hyra, handikappbryggor, fina promendavägar, trevlig värd och lugnt och skönt till ett pris av 130:-/dygn

Det enkla är inte alltid sämre!

mvh/Bosse:spinny:

Bengt-Åke Linder

HBK Medlem
Kommun
Falköping
HBK-Nr
1424
Medlemskap
2025

Borka camping i Enånger anser jag vara dålig, torrdass, ingen latrintömmning,
icke separat dusch damer - herrar. Dåligt med varmvatten till disken. Kanske har jag höga krav.
Kalle

Många gånger tycker jag att det är bra med kombinerad man/kvinna toalett för det verkar som att många män skärper till sig lite extra när dom är på en sådan toa eller så är det alltid kvinnor som varit där innan mej för det är "iordning" .

Monaco

HBK Medlem
Kommun
Västerås
HBK-Nr
6560
Medlemskap
2025

Många gånger tycker jag att det är bra med kombinerad man/kvinna toalett för det verkar som att många män skärper till sig lite extra när dom är på en sådan toa eller så är det alltid kvinnor som varit där innan mej för det är "iordning" .
Står just nu vid Borka Brygga och här finns det inte mycket att klaga på, hallå vad förväntar vi oss för 140 kronor inklusive el...... Dessutom så var både mat och service på restaurangen helt okej. Nej alla som läser detta, åk ni till Borka Brygga det är absolut prisvärt och vi kan absolut tänka oss att komma igen till detta vackra ställe.

Sussie o Bernt

HBK Medlem
Kommun
Ulricehamn
HBK-Nr
244
Medlemskap
2025

I mina öron låter det inte ens som en rastplats. Usch. Då hade jag hellre legat på Ica Maxis parkering!

Toppen