• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Då är husbilen hemma

Tuula & Bertil

HBK Medlem
Kommun
Säter
HBK-Nr
14546
Medlemskap
2025
I går hämtade vi vår inköpta Dethleff 6611 årsmodell 2008.
Vi turades om att köra den, kul. Pigg och lättkörd är den, jag har inte backat med den inte heller parkerat på trång platts än det fick Bertil fixa denna gång. Vi boade in oss lite när vi kom hem, med lite inplock i skåpen och upptäckte att det är nog väldigt små utrymmen jämfört med husvagnen. Hälften av det jag bar ut i den, fick jag bära in igen. :wub: men egentligen skönt att inte behöva ha så mycket med.
Sen hur vi ska lösa det där med skor och ytterplagg det blir nästa fundering. Dessutom har vi ju två hundar som ska få plats också. En bädd under bordet, men var ska vi placera den andra, det får vi försöka lösa. Men spännande är det för nu börjar det nya livet :yes::yes:

Senast ändrad:

atina1

HBK Medlem
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
20782
Medlemskap
2025
Sv: Då är husbilen hemma

Hej Tuula och Bertil!
Om ni än köper en Värsting H-bil så har inte "dom" tänkt på ytterkläder, för vad jag förstår sitter "Dom" inomhus & bekvämt när "Dom" ( Jag ville inte skriva nissarna ) konstruerar!!
Simma lugnt vi har långt kvar!
Mvh.

Toppen