• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Däck och Strålkastare

PiloteÅke

HBK Medlem
Inlägg
27
Kommun
Österåker
HBK-Nr
18469
Medlemskap
2024
Investerade i våras några tusen på nya däck, det blev Nokia Hakka Van till ett mycket fördelaktigt pris hos Vianor i Täby tack vare våra rabatter vi får genom HBK. Frågade då om de fixade till gamla strålkastare som inte skulle klara en besiktning, vilket de gjorde. Var där igår och fick hjälp med detta med ett hyfsat resultat. 20240703_062151.jpg20240703_062139.jpg
 

HenkeAls

HBK Medlem
Inlägg
599
Kommun
Tranemo
HBK-Nr
35376
Medlemskap
2024
Blev ju super! Hoppas det står sig och att de också la på ytbehandling annars är snart gråstarren tillbaka.....
 

Daniel-s

HBK Medlem
Inlägg
21
Kommun
Södertälje
HBK-Nr
40560
Medlemskap
2024
antar att dom polerat? Jag har dåliga reflektorer på insidan går det att rädda? Dom ser typ ut att vara bruna.

För övrigt så polerade jag min bil med Biltemas Strålkastarpolish. Inga verktyg behövdes, rekommenderas
 

Seppo Honkanen

HBK Medlem
Inlägg
724
Kommun
Österåker
HBK-Nr
28785
Medlemskap
2024
Investerade i våras några tusen på nya däck, det blev Nokia Hakka Van till ett mycket fördelaktigt pris hos Vianor i Täby tack vare våra rabatter vi får genom HBK. Frågade då om de fixade till gamla strålkastare som inte skulle klara en besiktning, vilket de gjorde. Var där igår och fick hjälp med detta med ett hyfsat resultat. Visa bilaga 234644Visa bilaga 234645
Bra resultat på strålkastarna. Jag ska tipsa en bekant om detta. Jag har alltid fått däcken billigare hos någon av våra lokala däckverkstäder än det som Vianor offererat baserat på det 10% prisavdraget som erbjuds med HBK-medlemskapet. De garanterar ej heller att däcken är "färska" utan använder "först in först ut". Det behöver dock inte innebära att däcken är dåliga.
 
Toppen