• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Däck bortskänkes..

Chippen

HBK Medlem
Kommun
Södertälje
HBK-Nr
12955
Medlemskap
2029
JÄTTEFINA vinterdäck på plåtfälg bortskänkes, känns galet att kasta dom på tippen. Vet jag att någon vill ha däcken kan jag förvara dom någon vecka eller så, annars kör jag dom till tippen på måndag eller tisdag.

Nokian hakkapeliitta 7
225/55-16 T
Mäter jag mönsterdjupet mitt på däcket är det 9mm kvar.

Jag behöver inte ens sätta in en bild, jag garanterar att den som kommer hit kommer bli nöjda med däcken. Jag ser inga saknade dubb.

Fälgarna har suttit på en mycket speciell Mercedes, jag vet inte om fälgarna passa på någon annan bil. Det är främst gummit som är någonting att ha.

Hämtas på plats efter överenskommelse, finns i Södertälje.
Mvh/Chippen

Chippen

HBK Medlem
Kommun
Södertälje
HBK-Nr
12955
Medlemskap
2029
Sv: Däck bortskänkes..

Jag var bombsäker på att någon kände någon som ville ha däcken.
Dom är så gott som nya, trodde jag skulle göra dagens gärning:D

Nu kan alla betrakta dom som skrotade. :(

Peking

HBK Medlem
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
1676
Medlemskap
2027

Jag var bombsäker på att någon kände någon som ville ha däcken.
Dom är så gott som nya, trodde jag skulle göra dagens gärning:D

Nu kan alla betrakta dom som skrotade. :(
Skämtar du?? Efter två dagar utan svar så skrotar du däcken hur knäpp får man va

Chippen

HBK Medlem
Kommun
Södertälje
HBK-Nr
12955
Medlemskap
2029

Skämtar du?? Efter två dagar utan svar så skrotar du däcken hur knäpp får man va

Jag tycker jag skrev tydligt om vad som gällde!

Men för att du ska förstå och kanske fundera en gång till innan du delar ut oförrätter, kommer därför en förklaring.

Däcken skulle bort/kastas omedelbart på jobbet, lastade in dom i bilen för att ge dom till någon i klubben istället. Varför jag hade en ganska kort tid var för att däcken låg i MIN bil, hade inte plats eller möjlighet att ha däcken i bilen i veckor.

Efter ett par dagar och nästan 700 sidvisningar utan intresse, såg jag ingen annan utväg än att kasta däcken.

Hade någon hört av sig, hade jag lyft ut däcken ur bilen och förvarat dom hemma tills dom hämtades, med diskbråck undviker man tunga lyft i onödan.

Toppen