• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Cykelställ Adria 670SLT

per-inge

HBK Medlem
Kommun
Karlstad
HBK-Nr
5944
Medlemskap
2025
Hej, är det någon som har eller har sett hur cykelställ monteras på Adria 670 SLT 2011? Går det att öppna fönstret? kan man stänga det? måste man först öppna helt innan man stänger? I såfall tar det väl i cyklarna?
Vi får vår Adria förhoppningsvis i mars levererad med cykelställ, men jag kan inte hitta någon bild med cykelställ monterat därför frågar jag.

B

Bengt och Birgitta

Guest
Sv: Cykelställ Adria 670SLT

Bra fråga. Vi har ställt oss densamma. Detta måste väl återförsäljaren kunna svara på. Vi har tänkt att sätta en Carry all på vårt cykelställ för att transportera golfbagar. Vi får också vår hb i mars.:spinny:

per-inge

HBK Medlem
Kommun
Karlstad
HBK-Nr
5944
Medlemskap
2025

Jag skulle vilja se ett foto där man ser hur högt stället kommer och var det fästs in i bilen, det är både toalett och dusch därbak, och vad jag förstår används genomgående skruv, var kommer de in i bilen?

B

Bengt och Birgitta

Guest

Har pratat med vår försäljare och fönstret går inte att öppna.
God Jul på er. :santa-5-icon:

Relax

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
6539
Medlemskap
2025

Hade samma problem med en Hobby 750-03 (förmodl alla Hobby med bakmont cykelställ)!
Jag kopplade ur spärren för fönstret, sedan kunde jag öppna halvt och stänga (inbrottssäkert). För att ha öppet så lade vi något mellan fönster och ram, inte så betungande!

Toppen