Stina/Rolle
HBK Medlem
Var är alla? Vi har inte sett en enda svensk husbil på vår resa.Vi är just nu på Marbella Caming.
Hälsningar Stina/Rolle
Hälsningar Stina/Rolle
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Hej roligt att höra av er vad ligger Bol Nuevo ? vi kanche kommer förbi om det finns plats för fler, här är det 20,5 gr just nu.Hej vi är i Bol Nuevo med 2 svenska husbilar.Här är bättre väder än "Kristinas" Vi har tänkt stanna till mitten av november. Just nu 23 grader och halvklart. När kommer Ni andra HBKare ???????? Gunnar, Ulla, Tanja och Nellie.
Hei på dere på Bolnuevo. Vi er nybegynnere på husbil, ligger nå i Alfaz del pi, og har tenkt oss sydover, virker som plassen der dere er, er bra. vi har noen frågor.Hej vi är i Bol Nuevo med 2 svenska husbilar.Här är bättre väder än "Kristinas" Vi har tänkt stanna till mitten av november. Just nu 23 grader och halvklart. När kommer Ni andra HBKare ???????? Gunnar, Ulla, Tanja och Nellie.
Här finns platser lediga. Internet 30 E månad. 100 meter till butik som har allt och lite till. Ulla och Gunnar.Hei på dere på Bolnuevo. Vi er nybegynnere på husbil, ligger nå i Alfaz del pi, og har tenkt oss sydover, virker som plassen der dere er, er bra. vi har noen frågor.
Er det plasser ledige ? finns det internett? er det langt til butik, vi har ikke sykler
Jag vet var i Spanien alla svenska husbilar är: Camping Eden i Peniscola.Var är alla? Vi har inte sett en enda svensk husbil på vår resa.Vi är just nu på Marbella Caming.
Hälsningar Stina/Rolle