• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Concorde på Elmia

JANKRO

HBK Hedersmedlem
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
854
Medlemskap
2040
Sv: Concorde på Elmia

Hej, något som visserligen inte gäller enbart Concorde utan även de andra som bygger på Eveco Daily är att de nu går att få med en riktig 8 växlad ZF automatlåda, och motorn uppgraderad till ca. 205hk.
En del visningsbilar hade "gamla" varianten, så jag vet inte om man kommer att få välja hästkrafter, robotlåda eller automat, eller om de bara hade bilar kvar med den gamla varianten.

M.v.h. JANKRO

JonasS

HBK Medlem
Kommun
Växjö
HBK-Nr
9235
Medlemskap
2025

Och Fiat slopar 3litersmotorn nästa vår och det blir 2,3-liters 180hästare istället. Allt enligt troligt rykte på tyskt forum.

F

F.d. 53012

Guest

Och Fiat slopar 3litersmotorn nästa vår och det blir 2,3-liters 180hästare istället. Allt enligt troligt rykte på tyskt forum.

Det var som fa... trodde 3:an var kanon men det går mot mindre motorvolymer hos personbilstillverkarna och så även hos LT.

Toppen