• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Concorde Jubiläumstreff

KuMaNi

HBK Medlem
Kommun
Emmaboda
HBK-Nr
50
Medlemskap
2029
Åter hemma efter den stora Jubiläumstreffen i Aschbach en resa på 2200 km. När alla bilar hade räknats samman på torsdagen så blev det 656 till antalet. Det var en stor blandning av olika husbilar men stora flertalet var Concorde av olika modeller. Festligheterna var välarrangerade och varade i tre dagar, bifogar några bilder.
På onsdagen passade vi på att besöka den fantastiska orten Nordheim am Main, som jag kan rekommendera alla att besöka när ni passerar Würtsburg på väg söderöver på A7an.

Kurt & Margot

IMG_0004.JPG

IMG_0008.JPG

IMG_0012.JPG

IMG_0016.JPG

Senast ändrad:

Rembrandt

HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
93
Medlemskap
2024
Sv: Concorde Jubiläumstreff

Wow!!! Nästan 700 Concorder!! Det måste ha varit en upplevelse man sent glömmer!:)

/Rembrandt.

Senast ändrad:

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2026

Håller med Rembrandt. Jag förmodar att ni hade jättetrevligt.
Hoppas vi ses längs vägarna i sommar.
Eva & Hasse HBK 9

CarthagoAnders

HBK Medlem
Kommun
Karlshamn
HBK-Nr
377
Medlemskap
2025

svårt att hitta hem i röran av Concorde-bilar, tycker ni ställt er lite i oordning :wink:

välkommen hem till Svedala igen!
tack för tipset om Nordheim, vi planerar att stanna till där på hemresan från Italien i slutet av juni, vilken vinhandlare ska vi gå till? är det ställplatsen vid vägfärjan ni brukar stå vid?

Toppen