• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

CN BIL I DALARNA

Dennis & Kerstin

FD HBK Medlem
Kommun
Växjö
HBK-Nr
870
Medlemskap
2021
Hej är det någon som känner till ett företag som heter CN BIL I DALARNA det är en kompis till mej som är intresserad av en husbil men dom vill han ska betala in 15000 kr i förskott och jag är lite osäker på att han ska göra detta.

F

F.d. 25867

Guest
Sv: CN BIL I DALARNA

Hej är det någon som känner till ett företag som heter CN BIL I DALARNA det är en kompis till mej som är intresserad av en husbil men dom vill han ska betala in 15000 kr i förskott och jag är lite osäker på att han ska göra detta.
Jag skulle aldrig betala någonting i förskott.

lenmar

HBK Medlem
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
4769
Medlemskap
2025

Betalar ni i förskott så begär alltid en villkorlig eller ovillkorlig bankgaranti som naturligtvis betalas av firman.
Lennart

F

F.d. 55616

Guest

Jo då firman har ofta annonser på Blocket, säljer för det mesta nya HB och sen står det att firman inte tar inbyte. Har inte lyckats hitta var företaget håller hus, troligen har han bilarna hemma utan att ha någon fast lokal. Kolla Blocket och se om det finns annonser och ev få fram var du kan se hans HB.

Bengt-Åke Linder

HBK Medlem
Kommun
Falköping
HBK-Nr
1424
Medlemskap
2025

Varför betala i förskott ? Tänk om bilen inte är enligt förväntningar är det då en handpenning som handlaren behåller ?

SirMcLain

HBK Medlem
Kommun
Spanien
HBK-Nr
4832
Medlemskap
2026

Att beställa bil kan vara ett vågspel. Det är inte alla som får dom levererade i rätt tid och i rätt skick.

Bättre att köpa på rot. Speciellt nu på hösten. Då står osålda prutbara bilar och väntar på dig.

Toppen