• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2025 kommer att hållas i Karlstad 29 Maj - 1 Juni.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2025
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Chatten pågår!

F

F.d. 3753

Guest
Sv: Chat!!

Måste skriva något i tråden för att lyfta upp den till första sidan igen så ni hittar länken.

Husbilsklubbens chat

Idag var det mycket folk på chatten. Som mest såg jag 10 samtidigt.
Man behöver inte ängslas för att man "bara" är husbilintresserad och inte medlem, alla är så klart välkomna på chatten.
Logga gärna in med era HBK-namn så är det lättare att känna igen vem man pratar med. Max antalet tecken i namnet är 15 inkl ev mellanslag.

När ni är många och skulle vilja prata ostört med någon kan ni gå över på en egen kanal. Då klickar ni i den högra kolumnen på den personen ni vill prata med och öppnar då en ny flik. Det som skrivs där kan inte ses av andra. Man kan hoppa mellan flikarna och är man snabb så går det att vara på flera ställen samtidigt.
Nu är klockan 22:40 och det plingar fortfarande på chatten så ännu är det någon mer än jag som är vaken.
Vi försvinner i helgen men jag hoppas och tror att det kommer att funka utan mitt vakande öga :wub:.
Lycka till med chattandet!

H

hianders

Guest

Vore trevligt om några vill chatta ikväll trots att det är fredag och trots att det är "helgdagsafton". Alla Helgons afton! Ses vi kanske vid 19-tiden? Trots att "pappa" är på Kärringarally med Gubbröra!

Skall först försöka hinna dammsuga några kvadratmeter!:twitcy:

fru hianders

F

F.d. 2774

Guest

Kom in på chatten, nu är vi några stycken som vill prata!!!:yes:

H

hianders

Guest

Chatten är igång! Se länk i inlägg 22!:wideeyed: :wink:

fru hianders = Inger

Håkan

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1
Medlemskap
2049

De hittar nog dit ändå eftersom Google hämtar allt i Under Markisen men det är åtminstone ett litet skydd mot alla dessa spamrobotar så länge.
När vi får bytt server så kan vi ha en CHAT som är integrerad med inloggningen i Forumet och då är skyddet bättre.

Per & Camilla

HBK Medlem
Kommun
Gnosjö
HBK-Nr
833
Medlemskap
2025

Jag kom på att jag har en gammal version av firefox. När jag körde med explorer fungerade det.:)

Mvh / Per HBK833

H

hianders

Guest

Nu är vi några som är inne på chatten och pratar om allt mellan himmel och jord! Välkomna!

fru hianders = Inger:wink:

Gaiefaj

HBK Medlem
Kommun
Mockfjärd
HBK-Nr
394
Medlemskap
2025

Hej på er
Vill bara lyfta fram denna tråd. Vi vill gärna ha några fler chat-kompisar! Vi som är inne och snackar med varandra vill gärna ha fler pratglada kopisar!!
Vi ses!
Anette!
:spinny::spinny::spinny:

H

hianders

Guest
Välkomna in! Det är ett härligt gäng som är inne och chattar och vi lär känna varandra väl och pratar om allt mellan himmel och jord! Det finns plats för dig också!

fru hianders
:spinny:

H

hianders

Guest
Sv: Chatten pågår!

Kul om fler kommer in och chattar nu! Fyra trevliga damer är inne just nu men vi välkomnar fler! :))

fru hianders

Toppen