• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Chatten pågår!

H

hianders

Guest
Chat!!

Vill bara tala om att vi är några stycken som chattar nu! Se länk från tidigare inlägg. Nu är det fem st inne. Vi pratar om allt, även som sånt som inte rör husbilar men som rör oss människor!! Kanske vi begränsar oss till chatt vissa dagar. Det visar sig!! Vore kul om fler kom in:yes:

Inger

F

F.d. 3753

Guest
Sv: Chat!!

Testar en ny chat idag!
Den gamla kommer att tas bort inom kort.

Min egen hemsideserver klarar inte PHP så jag har lånat en Apache-server av fiskeklubben tills vidare.

Husbilsklubbens chat

Välkomna in och testa!

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 29748

Guest

Har just testat "Chatten". Klart trevligt.
Föreslår att samtliga som besöker detta forum testar Chatten.
Hoppas att den blir permanent.

Lulle

F

F.d. 25020

Guest

Trevligt med chatten allt funkade bra med Mobile Connect. medlemsavg betald.
220 Sture

F

F.d. 3067

Guest

:mad: Var nog ingen bra chatt för de var ingen som sa något inte äns Hej

Gunnar

F

F.d. 2774

Guest

Gunnar Nilsson;

Det var nog några, bla. vi som just då åt, men annars så är dom/vi "snabbpratade" du får väl försöka igen !! :yes:

H

hianders

Guest

Vi försöker nog säga hej och välkommen in till alla som deltar. Kanske var det få där?! Det var någon guest som inte sa vem det var och som försvann snabbt. Kanske det var du om du inte använt något alias?!!
Som sagt ovan Välkommen in igen!!:yes:

Inger = Fru hianders

F

F.d. 6238

Guest

Till fru Z och co. Klart mycket trevlig sait.
Jag ber om ursäkt att jag inte var positiv till detta tidigare, men nu ser jag ju hur trevligt man kan ha det.
Jag är ju inte "Farsan" på detta men kanske kan jag bli "Kanske Tarzan" på detta in the future.
Det är mycket att lära när man start fyller 65.

Ta det vackert där ute så hoppas jag att vi träffas på Köttkulla nästaz uke eller på Skattegården till Påsk i nästa år, hoppas
:music-icon::twitcy: :twitcy: :twitcy: :twitcy: :twitcy: :twitcy: :twitcy: :twitcy: :twitcy: :twitcy: :twitcy: :twitcy: :twitcy: :twitcy: :twitcy: Kurt

F

F.d. 2774

Guest

Just ligger chatten nere, Kenth grejar med den, men håll ut vi är snart tillbaka :wink:

H

hianders

Guest

Jag vet inte vem det var men du sa ju ditt namn :))))
Kul att ni är med!

Fru hianders

F

F.d. 839

Guest

HiAnders 145,

Var inne pa chatten imorse 071101 06:32 ... inte en sjal. Jo jag forstar Svensson ligger fortfarande och njuter ;), det finns sakert fleron line i kvall.

H

hianders

Guest

Hej Belgien 1! Prova på kvaellen istaellet, efter 19. Det ar darfoer jag tycker det aer braa om man har naagot saa naer fasta tider naer man har chat. Daa aer chansen stoerre att man traeffar paa nagon.
Ha en bra dag
fru hianders

Toppen