• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Chat kl 19.45 ikväll?

H

hianders

Guest
Längesen man chattade en vanlig vardag kväll!! Kanske det finns några som vill chatta en stund med början kl kvart i åtta ikväll 31/1.

Man går in på chat-symbolen till vänster eller besökare nu!

Chat är som ett skrivet samtal om ni aldrig gjort det! Man koncentrerar sig på att svara någon i taget och tala då gärna om vem man svarar.

Vi ses kanske snart!

fru hianders/Inger

H

hianders

Guest
Sv: Chat kl 19.45 ikväll?

Kom igen nu! Pricken är inne och är nybörjare! Vi tar det lugnt!!

Inger

Gert O.

FD HBK Medlem
Kommun
Trelleborg
HBK-Nr
3579
Medlemskap
2022

Sitter just och funderar och längtar efter våren. Det är kallt även här i sydligaste Skåne, inte så många grader men i komb. med vinden...Strandpromenaderna blir inte så njutningsfyllda som annars.
Så väntar jag på en plasttank jag beställt från en firma i Danmark. Den ska användas som extra avloppstank. Kolla måtten: ca 800mmx430x130, riktigt platt alltså. Detta för att den ska fästas under bilen. Hymer 655. Undra gärna....

H

hianders

Guest

Chatten är inte här, gå in på Besökare nu eller Chat-symbolen (till vänster).

Inger

H

hianders

Guest

Nej, du måste aktivt gå in på chatten. Om du vill ha Forumet öppet samtidigt så måste du under Arkiv öppna ett nytt fönster.

Gå in under Besökare nu eller på Chat-symbolen!!!

Inger

H

hianders

Guest

I menyn till vänster har du antalet besökare nu.

Inger

H

hianders

Guest

Chatten är inte vad den har varit så gör gärna ett upprop här på forumet så kanske det kommer in fler. Vi har tidigare varit många inne samtidigt.

Välkommen in på chat!

Inger/fru hianders

Toppen