• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Chat en stund innan sängdax?!!

H

hianders

Guest
Kl är snart 22 men kan vi tänka oss en liten chat innan sänggång?!!

Ni som aldrig varit inne på chatten, gå in på Chat-symbolen eller Besökare nu!! Ta tiden på dig och koncentrera dig på något inlägg i början. På lördagarna löser vi några stycken Melodikrysset tillsammans via denna chat.

Välkomna in en stund om ca 5 min.

fru hianders/Inger

F

F.d. 3297

Guest
Sv: Chat en stund innan sängdax?!!

Tror det är dax för Hiandersfru att förklarar hur man gör. :confused:

H

hianders

Guest

Hej Hans! Jag har gort det några gånger men gör det gärna igen.

När du har forumsidan öppen så har du till vänster en Chat-symbol där man går in på chatten. Man kan också under Besökare nu se vilka som är inne på chatten och gå in i chat-rummet den vägen också. Klicka då på den blå fyrkanten till vänster.

När man är inne på chatten kan man välja symbol under Val och sedan Effekter. Glöm inte att bocka i rutorna. Man skriver sen texten i rutan längst ner och trycker sen retur så kommer inlägget upp i chat-rummet.

Vi kan testa ikväll om du vill. Runt 21 kanske?!!

fru hianders/Inger
:yes:

F

F.d. 3297

Guest

Aha, där var det!
Låg längre ner än jag hitintills haft orsak att titta.

blir nog inget chatförsök, sitter vid min brors Pc coh ikväll börjar
hans helg så då kommer jag int alltid åt datorn.
Men om 14 dar är jag hemflyttad efter ROT så då ska jag försöka.

Toppen