• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Carthago

Carthagofrik

FD HBK Medlem
Kommun
Södertälje
HBK-Nr
1399
Medlemskap
2022
Sv: Carthago

Jonny o Lotta jo när jag gjorde den sk Gasolbesiktningen sa dom till mig att skjutdörren måste du ta bort annars blir den inte godkänd och då demonterade jag den så dom blev nöjda. Sedan monterade jag tillbaks den så jag blev nöjd fiffigt va.

F

F.d. 4272

Guest
Sv: Carthago

Regler är regler, spelar ingen roll bara alla blir nöjda. Troligtvis förstod dom att dörren hamnar på samma ställe igen. Vet när jag gjorde gasolbesiktning på en tidigare bil så fick den ett antal nedslag.
Om jag kunde åtgärda felen innan 15.00 en fredag skulle jag slippa åka upp till Jordbro igen. Snabbt som ögat till närmaste husbilsfirma för att handla bla. bitumen, snabbt tillbaks till gasolbesiktningen strax före 15.00. Då helt plötsligt var det bråttom, dom ville hem och jag fick visa vad som inte föll dom på läppen, vilka nedslag det gällde. Inga problem, bilen godkännd utan kontroll??? Som sagt, dom glada, jag ännu gladare

Toppen