• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Carola + husbil = sant

F

F.d. 25310

Guest
Sv: Carola + husbil = sant

Det var väl ingen som trodde hon äger bilen?
Hymer så klart.

C

Ingrid o Pålle

HBK Medlem
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
3493
Medlemskap
2025

Dessutom står det i artikeln att hon åker sedan mitten av juni, men bilen är tagen i trafik 12 juli!

F

F.d. 25270

Guest

Dessutom står det i artikeln att hon åker sedan mitten av juni, men bilen är tagen i trafik 12 juli!

Hon kan väl ha åkt med en annan bil före den 12/7. Dessutom kan det ju vara tryckfel i tidningen så det står juni i st f juli. / Harry Hymer

B

Boxer

Guest

Hon var H-D fantast också ett tag när hon kunde tjäna sponsorpengar på det, tyvärr visade det sej att hon inte hade något mc-kort.
.

Miata

HBK Medlem
Kommun
Helsingborg
HBK-Nr
1927
Medlemskap
2025

Har hon behörighet att köra husbilen då? Även om hon har tagit sitt körkort före 1/7-96, så har jag för mig att det varit återkallat pga fortkörning. Hoppas att jag har fel...
Janne

Ingrid o Pålle

HBK Medlem
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
3493
Medlemskap
2025

Totalvikten på husbilen ifråga är 4 ton, så det är nog som "Miata" antar: Hon gör sig skyldig till olovlig körning!

F

F.d. 52919

Guest

Dessutom hade hon körkort 1991 så hon får nog köra tung "personbil" !!!!!

B

Boxer

Guest

Denna tråd handlade väl från början om lite tips i Expressen.
Tycker nog att tråden spårat ut lite. Men kanske har fel? /susanne

Tråden hänvisar till en artikel i Expressen, på vilket vis spårar tråden ur när artikeln kommenteras?

Ragge 358

FD HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021

Tråden hänvisar till en artikel i Expressen, på vilket vis spårar tråden ur när artikeln kommenteras?
Expressen bjuder på husbilsreklam står det ju.
Då behövs det väl ej skrivas en massa negativt om Carola i denna tråd.
Då tycker jag att det kan startas en ny tråd om hennes fel hon gjort eller gör istället.
Susanne

Senast ändrad:
B

Boxer

Guest

Får vi kommentera tipsen?
Det var ju bra att vi fick veta att man skulle lära sej tömma latrinen.
Hörselproppar när det regnar på bilen. Är det fler som använder det?
Visst har hon rätt i man ska ta det lugnt i rondellerna. Men vore det inte bättre att se till att det inte flyger runt en massa grejor i bilen på andra sätt.

Senast redigerad av en moderator:

V-backen

FD HBK Medlem
Kommun
Stockholm
HBK-Nr
2987
Medlemskap
2021

Man behöver kanske inte alltid bara leta efter fel och brister. Det kan ju finnas positiva saker också. Förhållandet att artikeln syftar till att förknippa just Carola med en husbil kan kanske vara bra för husbilsturismen i Sverige. Flera andra artister kör också husbil, t.ex. Lasse Holm, Jessica Andersson m.fl.
V-backen :)

Toppen