• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Caravan mässan Stockholm: billig entré

F

F.d. 55616

Guest
Sv: Caravan mässan Stockholm: billig entré

Vad är det för Gropon kod som efterfrågas? Kan man inte köpa 4 biljetter för att 2 pers ska kunna gå in 2 dagar? Måste man ha tillgång till flera koder? Bra pris men vill vara säker att få biljetterna , Tacksam för snabbt svar
icon7.gif
icon7.gif
icon7.gif

Iréne och Kjelle

HBK Medlem
Kommun
Sävsjö
HBK-Nr
1305
Medlemskap
2025

Du måste registrera dig på groupon först. Se går det att köpa 4st biljetter, man får vouchers som måste registreras alla 4. Då går det att skriva ut biljetterna.
Det var lite pyssel att få det rätt.

F

F.d. 55616

Guest

Är det någon av er husbilsägare som använt Groupon kod för köp av billig entre?
Googlade på Groupon kod och fick verkligen inget bra intryck, många missnöjda med deras hanterande av rabatter på varor. Tacksam om någon kan övertyga mig om att det är tryckt att handla med dem.
icon7.gif
icon7.gif
icon7.gif

Senast redigerad av en moderator:

sacce

HBK Medlem
Kommun
Hallstahammar
HBK-Nr
5502
Medlemskap
2025

Jag har köpt 2 biljetter av dom i går och skrivit ut dem ... Fungerar bra ..

F

F.d. 25023

Guest

Jag har använd Groupon på allt möjligt, från middagar till konserter, till stekpannor under många år.

Fungerar alltid, inga problem, jättebra.

Groupon är ett globalt företag, finns även här i Malaga jag befinner mig nu.

Jyrki

F

F.d. 55616

Guest

Ja då törs väl jag också testa. Tack för svaren
icon7.gif
icon7.gif
icon7.gif

Livibil

HBK Medlem
Kommun
Oskarshamn
HBK-Nr
11764
Medlemskap
2025

Groupon är ett företag som säljer olika typer av erbjudanden ofta med rejäl rabatt. Det är företagens sätt att synas och marknadsföra sig och få nya kunder att prova på deras produkter och tjänster. Fungerar alldeles utmärkt. Tänk dock på att läsa det finstilta i erbjudanden om vilka begränsningar som finns t ex hur länge vouchern du får gäller, om ett restaurangbesök är begränsat till vissa dagar och tider osv. Gör du det kan du spara en hel del pengar.

F

F.d. 32985

Guest

Prenumererar på en husbilstidning och där fått en gratisbiljett till mässan som gäller torsdagen den 12 feb. Då vi ej ska till denna mässa så tänker bjuda ut (självklart gratis) denna till någon annan medlem. Är det någon som vill ha denna skicka ett litet meddelande med er adress så postar jag den till er.

Toppen