• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

campingkort??

F

F.d. 14051

Guest
Hej från ett nytt medlem.
Vi har köpt en Hobby 650, jätte glad för den. Vi är danska, nyligan flyttad permanent här i Sverige.
Finns det en forening/union i Sverige, som den i DK, Dansk Camping Union?? Vi ar jo här- boende, vil inte ha et dansk kort!!
Har sett CKE kortet, är det där vi skal vara medlem??
Jag vill bliva glad om någonn kan upplyse mig om, hur det är

:) Marilyn

Bennsan

FD HBK Medlem
Kommun
Vänersborg
HBK-Nr
12368
Medlemskap
2021
Sv: campingkort??

Hej Marilyn

Jodå det finns, SCR (Sveriges Campingägares Riksorganisation). Du kan beställa ett kort på internet eller lösa ett kort vid din första övernattning på en campingplats som är ansluten till SCR. Priset för ett kort är 150:-

mvh

Bennie

BeRoka

FD HBK Medlem
Kommun
Hässleholm
HBK-Nr
8559
Medlemskap
2022

Du kan bli medlem i caravanclubb deras medlems kort är även camping kort,förutom det så har dom många bra förmåner och er bjudande.

Per & Carina

HBP Admin
Kommun
Örebro
HBK-Nr
10712
Medlemskap
2025

kanon om man vill åka rutschbana eller leka andra lekar.
Tyvärr är vi för gammal för dessa tillställningar.
HaDe Hasse:yes:

Jag har Caravav Club- kort. Försöker få med någon eller några av våra barn och/ eller barnbarn för att åka vattenrutchbanor, berg&dalbanor mm. runt om i Europa. Men är som väl är bara 61 år ännu så hoppas kunna fortsätta några år till.

Toppen