• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

campingcheques papper eller silverkort

F

F.d. 55422

Guest
Vem känner till systemet med champing cheques? Jag har tidigare beställt dessa i pappersform. Nu tror jag det är en fördel med silvercard men fattar inte riktig hur man går till väga. Kan någon ger oss svar? Tack så mycket

A.Borg

HBK Medlem
Kommun
Partille
HBK-Nr
71
Medlemskap
2025
Sv: campingcheques papper eller silverkort

Jag använde också dessa checkar tidigare men har som Gunnar gått över till ACSI. Även campingägarna verkar vilja ha ACSI för att få betalt snabbare.
Kostnaden är samma. Anders

Regent

HBK Medlem
Kommun
Norge
HBK-Nr
7204
Medlemskap
2027
Sv: campingcheques papper eller silverkort

Vem känner till systemet med champing cheques? Jag har tidigare beställt dessa i pappersform. Nu tror jag det är en fördel med silvercard men fattar inte riktig hur man går till väga. Kan någon ger oss svar? Tack så mycket

:) Hei!

Hvorfor ikke et "GoldCard".
Om du går inn på hjemmesiden deres vil du kunne lese om fordelene med Gullkort.
Vi har brukt Gullkortet i mange år, og er meget godt fornøyd. Vil fremheve fordelen med å kunne forhåndsbetale et estimert antall overnattinger før turen
starter. Kjøpte sjekker varer i fire år, og eldste sjekker brukes først.
Har også ACSI kortavtale, som vi bruker om vi ikke finner CampingCheques
plass på vår vei.

Ønsker dere en fin bobiltur.
Hilsen Regent.

Toppen