• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Campingcheckar

F

F.d. 4556

Guest
Är nybliven hubilsägare o campare o medlem, läser här o där om att man
avänder campingcheckar vid betalning o får därmed bättre priser, vad är campingcheckar för ngt, hur får man tag i dessa,verkar ju funka både i Sverige o utomlands,

Hur fungerar detta med campingcheckar

Kenneth o Gunnel

F

F.d. 53498

Guest
Sv: Campingcheckar

Gå in och sök på camping check så får du svar på dina frågor. Checken kostar 14 euro och men den kan du förutom under högsäsong bo på ca 500 campingar runt om i Europa. Vi har med stor glädje använt oss av systemet.

Marianne och Lars

FD HBK Medlem
Kommun
Linköping
HBK-Nr
1832
Medlemskap
2022

Vi har funnit att det är bra att ha både camping check och ACSI. Om inte det ena passar så går oftast det andra. Ett enkelt sätt att spara camping avgifter, särskilt under lågsäsong.

Wberger

HBK Medlem
Kommun
Lund
HBK-Nr
2577
Medlemskap
2025

Även jag kör båda systemen , det krävs inte mycket att tjäna in initialkostnaden.

Toppen