• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Campingbutik i Albir?

Molly

HBK Medlem
Kommun
Pajala
HBK-Nr
671
Medlemskap
2025
Är det någon som vet adressen och namnet på en butik i Albir som säljer campingutrustning?
MVH Molly

grete og leif

HBK Medlem
Kommun
Eda
HBK-Nr
4603
Medlemskap
2025
Sv: Campingbutik i Albir?

jeg tror ikke at det er noen i albir men det var en i benidorm på venstre siden ved camping al raco:)

etlam

HBK Medlem
Kommun
Höganäs
HBK-Nr
1677
Medlemskap
2025

Hej, när jag var där sist ligger det en liten ganska nära Mendoza som man kommer till när man kommer från Benidorm.
Malte:yes:

Lena & Jan

HBK Medlem
Kommun
Eslöv
HBK-Nr
448
Medlemskap
2025

Butiken heter 'International Campingshop' vi var där häromdagen o köpte en gasolflask anslutning, på kortinköpskvittot står tyvärr ej gatuadressen.
Från Benidorm på väg N332 inkommen i Albir, tag första rondellens tredje avfart, butiken ligger på höger hand. Parkera intill trottoaren affärens skyltfönster syns knappt förrän man gått ur bilen!

Toppen