• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

camping

F

F.d. 25230

Guest
Hej alla där ute.vi sitter på en liten camping strax utanför Brunflo nedanför Östersund.vitgården heter den.man följer bara skyltning vitgården vid fabriken i Brunflo 45an mot Mora. det finns toa.vatten.latrin töm.dusch.och vatten på fyllning. vissa dagar i veck är det bingo. pris 50kr dygn el finns men vet ej pris.kan ta reda på det. ca 30-40 platser
hälsningar nenne2

bennyja

HBK Medlem
Kommun
Varberg
HBK-Nr
9229
Medlemskap
2024
Sv: camping

I dom trakterna växte jag upp. På Vitgården spelade man bilbingo redan i slutet av 60-talet. Min far var ansvarig för bingon som drog in lite pengar till Brunflo IF. Själv sprang jag runt bland bilarna med en walkie-talkie och kontrollerade brickorna för dom som vunnit.

Vill minnas att det vara hyfsade vinster. En plastbåt på c:a 4 meter med en 4 hk Evinrude till den som fyllde brickan i ett av spelen.:)

Kul att man gjort en camping och priset låter ju överkomligt.

Benny

F

F.d. 17941

Guest

För alla fiske intresserade , vid avfarten mot Mora ligger en alldeles utmärk affär för fiske utrustning de har allt , prima personal som vet vad de talar om , både insjö och havs fiske. Bara som information !
Totte 04

F

F.d. 25230

Guest

fick reda på om man vill ha el är så kostar det 30kr extra, men det blir ju 80kr billigt tycker jag :)

Toppen