• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Camping vid skidbackar

E

Ebear

Guest
Hej på er. Tar gärna emot tips angående någon camping vid skidbackar. Vi tänker åka till fjälls (Härjedalen) om ett par veckor för att åka skidor nedför. Det är första gången vi tar husbilen med oss. Finns det några bra campingar vid tex Björnrike, Lofsdalen, Klövsjö., Hamra m m?

F

F.d. 13101

Guest
Sv: Camping vid skidbackar

Ingen aning ännu men vi är på väg uppåt mot sälen, vemdalen m.m. i sakta mak. Befinner oss just nu vid Vitlycke i norra bohuslän. lovar att rapportera till dig så fort vi tar in på nån backcamping, för skidorna ligger med i packningen. I december var vi en sväng upp till Kiruna längs E45. Vad vi erfor då var att det finns en hel del vinteröppna campingar i norrlands inland. Men utmed kusterna är det mycket sämre. Att det finns vintercamping i Kläppen (sälen) och Vemdalen vet jag men hur bra dom är återstår att se.
Vemdalens Camping AB
Kläppen / Sälen - Kläppens Camping och Stugor

E

Ebear

Guest

Vill tacka för tipset om Vemdalens camping. Det var en kanoncamping.
Bifogar lite bilder från våran minisemester

IMGP0041.JPG

IMGP0028.JPG

IMGP0015.JPG

IMGP0046.JPG

F

F.d. 24447

Guest

Vill ni åka i fina och långa backar vill jag rekomendera RAMUNDBERGEN finns camping
där men kolla om det finns plats. Det är en del år sedan jag var där i en kompis
stuga vid det tillfället.

E

Ebear

Guest

Tack.

Senast redigerad av en moderator:
Toppen