• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Camping varuhuset

Pelle&Lena

HBK Medlem
Kommun
Gävle
HBK-Nr
570
Medlemskap
2026
I dag köpte jag 500ml textilskydd hos Camping varuhuset för 284kr frakten jag får betala för en flaska var 115 kr det måste vara världsrekord i avgift. :twitcy::twitcy:

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027
Sv: Camping varuhuset

Ja, det är alltid viktigt att kolla vad fraktavgiften är innan man trycker på "beställ". Ju mer man beställer desto billigare blir frakten om det inte är på pall.
Många glömmer att räkna in fraktavgiften när man jämför priser. Ibland är det billigare att köpa vissa varor i butik istället.

/Ludde

Sonic

FD HBK Medlem
Kommun
Ekerö
HBK-Nr
9209
Medlemskap
2023

Är inte ekonom... men har insett att det oftast lönar sig att köpa över internet och hämta varan på macken .. än att åka flera mil till butiken.Kanske inte i det här fallet som lutar till bluff o båg...frakt...
Om man vill var miljömuppig så finns det en vinst där med

PeterK

HBK Medlem
Kommun
Köping
HBK-Nr
14860
Medlemskap
2025

Apropå frakt.
2010 lyckades jag på en Ebay aktion bli högstbjudande på 4st nya 20" kromfälgar för 6000kr, kul så.
När jag sen beställde frakten så "klicka jag fel"
Fälgarna fick flyga från USA, och var hemma på 3dar, för 1000kr/styck :oops:
Ändå blev det under halva priset totalt mot hemma :cool:

Så kolla alltid totalpriset ;)

Toppen