• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Camping International La Marina

F

F.d. 1649

Guest
Hej.
Finns det någon på denna Camping?Jag undrar hur det är där och hur mycket folk finns där är internet lika långsam som i fjol? Vädret är väl bra som vanligt?
Mvh Jan-E.

F

F.d. 29763

Guest
Sv: Camping International La Marina

Hej vi tittade in där för 2 veckor sedan, 2 dagar efter regn oväder det var blött på många platser, många platser var tomma, vi stanade inte det är inte värt det hutlösa priset.Vi fricampade 25 m från stranden i La Marina i 10 dagar bland andra 10 husbilar från tyskland, holland,frankrike, vad är ni alla svenskar ??. Denna helgen " lyxar "vi till på camping Bahia i Santa Pola, mycket fin camping med alla faciliteter till pris av 15E/dygn med ström och fungerande gratis WIFI om man har camping card.Här är det mycket varmt sedan 2 veckor + 30 grader + 26 i vatnet, så solparasol är ett måste på stranden.
Varma hälsningar Stig Kristina.:twitcy:

F

F.d. 1649

Guest
Sv: Camping International La Marina

Hej.
Tack för svaret.Stannar man bara några nätter så blir det dyrt men är man där 5-6 månader blir det billigt om man tänker på all service som finns.Det som jag klagar på är små platser och för mycket hundar.Campingen i Santa Pola har blivit dyrare sen i fjol då kostade den väl ca 8€?Men jag tycker att den ligger för långt från havet.Vi kommer ditåt i December.Förresten fanns det inga svenskar på La Marina Camping,det brukar alltid vara över 5 bilar där.
Mvh Jan-E.

Toppen