• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Camping checker

Stina/Rolle

HBK Medlem
Kommun
Sandviken
HBK-Nr
2165
Medlemskap
2025
Hej !
Jag har försökt att beställa checker inför vår utlandsresa men det går inte att sända beställningen via "skicka". Jag ringde på anvisat tele nr men där var en telefonsvarare som det var svårt att höra. Någon som vet hur jag kan beställa?
Mvh Stina/Rolle

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040
Sv: Camping checker

Kontakta Caravan Club (behöver ej vara medlem), de har dock inte Camping Cheques längre men ACSI-kort. Vi har funnit detta system bättre, de har fler campingplatser som medlemmar och man slipper att förhandsköpa checkar.

Länk: Caravanshopen

Wberger

HBK Medlem
Kommun
Lund
HBK-Nr
2577
Medlemskap
2025

Jag använder båda systemen. Och detta sätt att budgetcampa kan rekommenderas.
Checkarna beställde jag via hemsida.

Max&Kerstin

HBK Medlem
Kommun
Umeå
HBK-Nr
160
Medlemskap
2025

Jag råkade ut för samma probem som Stia/Rolle. Sände då ett mail till Campingcheck kontor och fick veta att dom har problem med direktköp på nätet. Jag fick rådet att betala till deras postgiro (Pg 276608-7) och ange vem som beställt och sedan ett mail med mottagaradress. Det fungerade fint, betalade i onsdags och fick mina checker i dag.

Vehere necesse est!
Macke

Nyfiken

FD HBK Medlem
Kommun
Nyköping
HBK-Nr
1298
Medlemskap
2021

Hej! Förlåt en okunnig men vad är Camping checker? Vi är nya i det här med att Campa, det är 30 år sen vi sist reste runt med bil men vi har börjat på nytt nu.
Mvh Frank

Wberger

HBK Medlem
Kommun
Lund
HBK-Nr
2577
Medlemskap
2025

Jag använder båda systemen. Och detta sätt att budgetcampa kan rekommenderas.
Checkarna beställde jag via hemsida.

Vi fick detta tips på denna hemsida och vi slår gärna ett slag för dessa system igen.
Det är DYRT med camping på många ställe i Europa och då är det superbra att få
el-dusch och allt för fast pris. Vid vintercamping är elen extra viktig om man vill spara
på gasen.

framsidan

FD HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
3691
Medlemskap
2023

Campingchecker har vi sedan några år tillbaka. Tyvärr finns det inte många campingplatser i Norden kvar.

Men hur fungerar ACSI? Är det många CP i Sverige, Norge och Tyskland som är anslutna?

Conny

HBK Medlem
Kommun
Sundsvall
HBK-Nr
4867
Medlemskap
2025

Hej!
Jag tycker att jag alltid har trassel när jag beställeer Camping Chequar men nu har man anställt en svensk tjej Lina Jonsson på kontoret. Henne kan ni nå på lina@ccd.dk dessvärre kommer jag inte ihåg telefonnummret (040-??).
Jag har faktisk varit med om att grannen på campingen betalde över 50 Euro då vi betalade med CC på 13 Euro, så nog är det lönt att använda CC.
//Conny

Toppen