• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Campercontact - problem efter uppdatering

Leffe M

HBK Medlem
Inlägg
487
Kommun
Malmö
HBK-Nr
15414
Medlemskap
2024
Kör med den gamla appen så länge den funkar. Uppdaterade den den 30/8 funkar bra fick meddelande att om den nya appen men jag klickade bort det.
 

japo1

HBK Medlem
Inlägg
73
Kommun
Hässleholm
HBK-Nr
6842
Medlemskap
2024
En bra lösning som tyvärr inte funkar för oss som redan accepterat uppdateringen.
Har exakt samma problem. Min app uppdaterades automatiskt och jag har gjort alla åtgärder som beskrivits här, men får inget email från Camper Contact. För övrigt har vi också kört norra Tyskland och är på väg tillbaka från Polen. Leba just nu.
 

Stonevalley

HBK Medlem
Inlägg
446
Kommun
Bollebygd
HBK-Nr
12692
Medlemskap
2024
Har ni ett Hotmail konto logga in till det kontot på webben outlook.com där hittade jag i skräpfiltret mailen från camper Contact angående byta lösenord.
 

niso99

FD HBK Medlem
Inlägg
1
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
30526
Medlemskap
2022
Antal platser och pris syns inte längre när man klickar på en Ställplats ikon. Inte heller om platsen är på en mix parking. En del info hittar man när man scrollar ner i info rutan. Dom kommer med en ny release på måndag (hoppas dom).
 

ThomasA

HBK Medlem
Inlägg
4.194
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
15030
Medlemskap
2024
Som det nu ser ut, överväger jag att inte förlänga prenumerationen. Tyvärr. Får se hur de kommande release'rna ser ut.
 

Lorden

HBK Medlem
Inlägg
69
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
5412
Medlemskap
2024
Vi är MYCKET besvikna på uppdateringen, MYCKET bättre översikt på den gamla. I första ”bilden” såg man det man behövde veta samt att du fick koordinaterna i två versioner. Det gick att bläddra på bilderna. Med den nya måste du hoppa mellan olika flikar för att få samma information.
Börjat använda den engelska ”Search for sites” istället. Vi är just nu i Eguisheim 28 grader.
 
Toppen