• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Campera, seriös marknadsundersökning.

PeO&AL

HBK Medlem
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
6607
Medlemskap
2025
Blev i kväll uppringd av en representant från detta förtag.
Han hade ett antal seriösa frågor om vår erfarenhet med campinglivet, ( vilken är ca 37 år) jag brukar inte besvara alla dessa undersökningar men denna kändes mycket seriös.
Anledningen att vi blev uppringda var att vi hade besökt dem under invigningsdagarna i Falkenberg. Jag påtalade vilken maktfaktor HBK är med alla sina medlemmar och han sa sig vara mycket medveten om detta.
Vi får väl nu hoppas att detta innebär att de tar ansvar för sin försäljning och även återkommer till HBK för att inhämta information om hur vi vill ha det. Jag hänvisade alltså till styrelsen att besvara djupare frågor.
Kanske på sin plats att påpeka att vi inte har haft någon som helst relation med detta företag tidigare, och inte överhuvudtaget köpt en pryl av dem.

F

F.d. 29775

Guest
Sv: Campera, seriös marknadsundersökning.

Blev i kväll uppringd av en representant från detta förtag.
Han hade ett antal seriösa frågor om vår erfarenhet med campinglivet, ( vilken är ca 37 år) jag brukar inte besvara alla dessa undersökningar men denna kändes mycket seriös.
Anledningen att vi blev uppringda var att vi hade besökt dem under invigningsdagarna i Falkenberg. Jag påtalade vilken maktfaktor HBK är med alla sina medlemmar och han sa sig vara mycket medveten om detta.
Vi får väl nu hoppas att detta innebär att de tar ansvar för sin försäljning och även återkommer till HBK för att inhämta information om hur vi vill ha det. Jag hänvisade alltså till styrelsen att besvara djupare frågor.
Kanske på sin plats att påpeka att vi inte har haft någon som helst relation med detta företag tidigare, och inte överhuvudtaget köpt en pryl av dem.

Hej

vilket företag refererer du till??

F

F.d. 29775

Guest

Campera, står i rubriken.
Glad påsk
Claes 105

Hej igen

har nu försökt att googla 'Campera' och Falkenberg etc. och också sökt hos
Eniro men får nul träffar!

Är det en ny husbilshandlare ?

T

Teddi

Guest

finns två återförsäljare i fbg nu,,båda lika dagsfärska:D

F

F.d. 29775

Guest

tackar

Verker vara en ny Adria förhandlare - spännande:spinny:

Stig

HBK Medlem
Kommun
Varberg
HBK-Nr
12151
Medlemskap
2025

Hej

De säljer Adria och Kabe.

/Stig

Toppen