• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

camp slatina kroatien

Gunillas Kenth

HBK in Memoriam
Kommun
Hässleholm
Sv: camp slatina kroatien

Uzmi naučiti neki hrvatski. Možete dobiti puno više od vašeg boravka tada.

Passa på lär dig lite kroatiska. Du får mycket mer ut av vistelsen då.

Det är möjligt att jag överreagerar, men jag hade blivit en smula nedslagen om jag hade inbjudit till samkväm och inte fått något annat än trams och pekpinnar till svar.
Förtydligande: Detta inlägg är 100% seriöst. Vi har väldig nytta av att jag kan lite kroatiska.

Senast ändrad:
F

F.d. 25026

Guest

Det är möjligt att jag överreagerar, men jag hade blivit en smula nedslagen om jag hade inbjudit till samkväm och inte fått något annat än trams och pekpinnar till svar.

Därför vill jag säga till trådskaparen att om jag hade varit på plats så skulle jag tittat in på gata 5 och sagt hej.

F

F.d. 25026

Guest

Gunillas Kenth: Ja, jag hade nog lite för bråttom med mitt gnäll. Förmodligen menade varken du eller någon annan något illa. Så jag kryper omedelbart till korset och ber om ursäkt! :)

kaj.p

HBK Medlem
Kommun
Varberg
HBK-Nr
7379
Medlemskap
2029

Hur är vädret där nere?? Vi börjar färden ner på måndag.

KOKKAKI

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
9452
Medlemskap
2025

Hej!
Hur ser prisbilden ut i Kroatien, per person, husbil, el, vatten.
Har inte varit där nere förut.

Ronny o Ulla-Britt

HBK Medlem
Kommun
Falkenberg
HBK-Nr
4709
Medlemskap
2025

hej.
det skiljer ganska mycket på olika campingar,där vi låg i år på camp Slatina
kostade det för två pers.husbil,som dyrast 27euro högsäsong,mitt i september när vi var där betalade vi 16 euro+hund 3,5euro
ha de bra
Ronny

Toppen