• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Byxelkroks ställplats ?

S

Sune & Eva

Guest
Är det någon som vet om det är fullt på ställplatsen i Byxelkrok. Vi har planer på att åka ner till öland i dag, det fanns tydligen även en bra ställplats i hamnen vid Borgholm. det vore kul om det är fler ifrån HBK där. mvh. Eva & Sune:bock:

F

F.d. 53132

Guest
Sv: Byxelkroks ställplats ?

Välkommen till Öland 5mil norr om bron Äleklinta nere vid Kalmarsund MVH 6956.

M

Matts Torebring

Guest

På förmiddagen i går lördag var det många husbilar kvar i Byxelkrok och vi sa just att här har det nog varit fullt. Åk annars ett par km ytterligare till "färgeläget" i Nabbelund om man vill ha det ljuvligt tyst och skönt och vakna till fågelkvitter. Mvh Matts Torebring

Tommy-59

HBK Medlem
Kommun
Nässjö
HBK-Nr
2475
Medlemskap
2025

Kolla gärna Böda Hamns ställplats också, den är stor och rymmer många husbilar.

//Tommy

T.Rantzow

HBK Valberedning
Kommun
Castro Marim
HBK-Nr
305
Medlemskap
2025

Vi lämnade Böda Hamn igår och det finns gott om platser och däromkring.
Vi har varit ute i 3 veckor nu och jag måste påstå att det inte är den kommersen som tidigare åren. Det känns som det finns gott om platser överallt, även på populära Böda Sand fanns platser igår, ( dock inget att rekomendera för husbilsägare utan barn.)

Vi står nu på Borgholms Hamn ställplats tillsammans med ett 20-tal andra husbilar med strålande morgonsol, helt vindstilla vilket det inte har varit tidigare.

Det är bara att åka hit.

Toppen