• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Byxelkrok, Öland

F

F.d. 7569

Guest
Igår gnällig gubbe i Linköping. I kväll inte fullt lika gnällig :) eftersom Kristina tog kortaste vägen för att möta upp i Byxelkroks gästhamn. Hon har ju "varit på tur" om ni minns från annan tråd.

Försöker lägga upp kort men det är fullständigt omöjligt med telenors mobila bredband. Faktiskt det största s-it jag varit med om.

//Roger

F

F.d. 7569

Guest
Sv: Byxelkrok, Öland

Under dagen har vi hälsat på Långe Erik och gått i Trollskogen, Kristina kände sig hemma, jag förstår som vanligt ingenting :)

Står för natten i Böda hamn tillsammans med två andra HBK:are, 1880 och 2802 + en HB till. I en av "sjöbodarna" är det någon som spelar "proggmusik" på högsta volym, lite nostalgiskt må jag säga.

Det har varit kalasväder idag, just nu klar himmel och +5

I morgon blir det Långe Jan.

Återkommer med kort när vi kommer hem. Kort som fritt får kopieras inom forumets "väggar" :)

Vi önskar alla en fortsatt trevlig påsk.

//Roger o Kristina

PS. Har "labbat" lite med anledning av min sura kommentar om telenors mobila bredband igår. Det är inte telenor det är fel på utan F-secure. När jag stängde av (frigjorde) det senare så är telenors mobila bredband stabilt. (slog av 2 ggr under tiden som jag skrev ovanstående)

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 7569

Guest
Sv: Byxelkrok, Öland

Vart bär det hän...

HBK-grannarna har släckt, musiken från fiskeboden har tystnad, bara vi är vakna och pigga. Klockan är ju bara 21...

//Roger

Toppen