trevik
FD HBK Medlem
Då har man bytt kamrem, kanske ett år tidigt (4år), men det känns skönt att kunna köra 4 år till utan att oroa sig för ras...
Kör lugnt!
Kör lugnt!
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Var bytte du din kamren, skall själv göra det nu, Har en Fiat 2006Då har man bytt kamrem, kanske ett år tidigt (4år), men det känns skönt att kunna köra 4 år till utan att oroa sig för ras...
Kör lugnt!
Jag lät mekonomen i Halmstad fixa det
Jag byter den själv när den dagen kommer. Någon som donar som jag och gjort det? Lätt åtkommligt? Fast fan va dyrt det blivit med delar på typ Meconomen! Samma pris för reservdelen som för färdigt jobb från verkstad, tja lite överdrivet kanske. Apropå händig på bilar så har vår nyinköpta husbils franska instruktionsbok inte fått mej begripa var reservhjulet finns om det finns. Ej standard? Lätt ordna i-bok på svenska? Spännande att snart hitta igen bilen under snön, har knappt sett den i år. / Glad vår önskar självGöran fiat ducato chausson 5,95 m
Var bara vaken för när kamkedjan börjar skramla.Sen när den gått av önskar du nog , att du inte var merca ägare. DYRT DYRT . Ha det stephan.