• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Bytt bil

F

F.d. 25230

Guest
Jaha då har man bytt uppsig lite då :) hoppas denna bilen funkar för det gorde den andra inte så bra. Hadde en hymer -88 bytte till en Bürstner -95 642 så nu får alla platts :) , hoppas denna funkar för det är inte kul att bra skruva hela tiden man vill åka ochså.

F

F.d. 25230

Guest
Sv: Bytt bil

Tack så mycket, hoppas vi se ute på vägarna i sommar :)

PudelRäser

HBK Medlem
Kommun
Luleå
HBK-Nr
4321
Medlemskap
2025

Lycka till och hoppas du slipper rota i verktygslådan
642 är det en helintegrerad eller ?

Rolf & Gunilla

FD HBK Medlem
Kommun
Vadstena
HBK-Nr
2927
Medlemskap
2021

:)Grattis till nya bilen. Vi har också bytt från Eura mobil sport 665 1997 till en Dethleffs T 6541 2002. Men tyvärr har vi inte fått den ännu har väntat i över tre veckor vilket är så frustrerande. Den som har husbilen nu väntar på en helt ny från fabriken i Tyskland och
den har nu blivit försenad. Men till midsommar hoppas vi att den kommit.
Kanske vi då ses på vägarna ha en fin sommar.
MVH Gunilla :mh::msn_sun::bye:

F

F.d. 25230

Guest

Nej det är en alkovbil tyvärr men frugan ville ha de så :) så jag fick vika mig:)

tråkigt att få vänta så på bilen men hoppas ni får den snart de e ju så himmla skönt att få resa bort ett tag när man är ledig eller vill hitta på något annat:)

verktygslådan får allt stå hemma nu :) ( det är ju garanti på den i 3 mån )

F

F.d. 50035

Guest

Grattis till nya bilen. Vi har en ny på G vi med och går från en 89 Cabby till en Rapido -10.
Har inte fått ut vår än men säger som du. Hoppas maken slipper meka mera nu. Fast vi har haft ganska lite fel på Cabbyn, bara tappade bensintanken en gång (just när vi parkerat)

F

F.d. 25230

Guest

Det va ett riktigt hopp från -89 till -10, tappat bensintanken har jag klarat mig ifrån på vår gammla, men en spräkt topp rasad vattenpump i motor , kabelbrand va det sista och då fick det va nog då bytte vi, och nu värkar det funka som de ska :) med den nya gött gött bara det håller i sig, ha de gött alla så kanske vi ses ute på vägarna:)

Toppen