• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Byte av husbil på Elmia?

JOE50

HBK Medlem
Kommun
Avesta
HBK-Nr
3974
Medlemskap
2025
Funderar på att byta bort min Granduca autoroller 255p. -07
Jag har kollat på nya adrian Coral ST. -11
Någon här som har någon erfarenhet av denna bil. både vad som är bra och dåligt. Bränsleförbrukning med både 130 och 160 hk motorn?
Har även tittat på helintergrerade bilar. Hur mycket mera diesel drar en sån jämförelse med en halvintergrered? Är den mycket kallare/varmare än en halvintergrerad?
Tacksam för tips på liknande bilar som är bra?
Bäddar: min 2 st, separat dusch, vatten eller luftvärme spelar ingen roll. Stor kyl och ugn vill jag ha. Dubbelbädd eller kingsizebädd i mitten.
Tack på förhand
:spinny:
JOE

H

hianders

Guest
Sv: Byte av husbil på Elmia?

Kom gärna hit till Korskrogen (ca 7 km fr Avesta) och titta på vår Adriatik 660 SL. Det finns en ny 670 SL som har ALLT, d v s långbäddar, stort garage och en härlig bil!!

hianders/Inger

JOE50

HBK Medlem
Kommun
Avesta
HBK-Nr
3974
Medlemskap
2025

Tack för erbjudandet.
Hinner jag så tittar jag förbi. Jobbar hela helgen, sen åker jag måndag morgon till Elmia. Kommer ni dit oxå.

JOE

H

hianders

Guest

Vi kommer dit onsd kväll och står på område tre. Vi är hemma imorgon lördag. Och i helgen!

Inger & Hasse/ hianders

Toppen