F
F.d. 6087
Guest
Jag är hemskt nära att byta upp mig till en Burstner 572i -97a 13800 mil från Upplands Bilforum. Vad finns det för positivt eller möjligen negativt att säga om den här modellen?
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
----------------------------------------------------------------------------------------------------Vet ju inte men antar att det är en hyfsat tajt budget som avgör att det blir en så pass gammal bil? Utan att veta vad du betalar så ...................................
Jag är hemskt nära att byta upp mig till en Burstner 572i -97a 13800 mil från Upplands Bilforum. Vad finns det för positivt eller möjligen negativt att säga om den här modellen?
Hej
Kan bara hålla med häggen, har precis köpt bil där och trots att det varit krångligt med att dels inte cykel stället gick att få monterat innan semestern, då lånade dom ut en annan bil, sen när vi väl fick våran riktiga bil så var den fuktskadad, det sa dom visserligen, men inte hur mycket, och då fick vi byta den till en annan som vi nu har, men trots alla problem så har dom varit otroligt samarbetsvilliga och verkligen strävat efter att kunden ska bli nöjd.
Med vänlig hälsning, Greger
Även många som har fått betala stora summor som genererat vinster, men det har ändå inte varit lätt att få ersättning vid garantijobb. Men som alltid måste man hitta nåt negativt om inläggen här på forumet. Häggen i UmeåJa en bilfirma som har stora påslag på priserna (stor vinstmarginal) kan naturligtvis kosta på sig att vara generös med garantin.
Men ni har fått betala för det..
Även många som har fått betala stora summor som genererat vinster, men det har ändå inte varit lätt att få ersättning vid garantijobb. Men som alltid måste man hitta nåt negativt om inläggen här på forumet. Häggen i Umeå
Vi har gjort 3 husbilsaffärer med Upplands Bilforum och Lasse Andersson. Kan bara säga att de sköter de få garantifel vi haft klanderfritt dessutom med ett trevligt bemötande.
Att bilar köpta i Sverige är dyrare vet de flesta. Men man betalar för trygghet och bytespris vid ev byte hos den handlare man fått förtroende för. Jag tror att det lönar sig i långa loppet. Valet är fritt....
Bosse
Hur är det med mätarställningen på bilar man köper i Tyskland ?
Som vi nyligen såg i TV så är ju nästan alla personbilar manipullerade.
Men har inte läst någonstans hur det är med husbilarnas mätare.
Hälsningar från ett soligt Luleå
Cobra