• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Bussande elmia

Ragge 358

FD HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021
Undrar lite hur många som ska åka buss till Elmia fredag o lördag vore bra o veta lite eftersom vi kanske får beställa en extra buss för den ordinarie blir nog full eftersom det är så många anmälda.Vore tacksam för svar.Fredag vid 10 tiden Lördag vid 10 tiden blir nog bra alla kan väl svara även torsdag o söndags besökare som tänkts buss.Hej då Susanne:mcride:

Senast ändrad:
F

F.d. 29758

Guest
Sv: Bussande elmia

Vi 2 åker gärna med bussen, på Fredag och Lördag. Janne-B

kjeva

HBK Medlem
Kommun
Sundbyberg
HBK-Nr
163
Medlemskap
2025

Vi vet inte om vi hinner ner till kl. 10:00 på lördag.
Går det ingen senare buss ?
Går det ingen buss på söndag?

Eva och Kjell

Ragge 358

FD HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021

Det går bussar ca 1 ggr i timmen så det är inga problem jag är mest rädd för att det kommer 50 st å ska åka med en o samma buss.Jag tror inte de blir så glada då varken chaufför eller ni ska skall in om det inte finns plats.:mcride:

Senast ändrad:
F

F.d. 2692

Guest

Vi hade tänkt gå på lördagen ev. söndagen oxså om man känner att man missat något. Kommer på fredag ca 19.00.

Janne & Margit

F

F.d. 24299

Guest

Jag hade också samma funderingar om plats i bussen, så Frances och jag åker gärna med kl. 10 fredag och lördag.

StJeP

HBK Medlem
Kommun
Helsingborg
HBK-Nr
590
Medlemskap
2025

Vi är två stycken. Åker gärna 10 på lördagen och ev. på fredagen om vi hunnit upp till er.

Staffan & Jeanette

Thomas och Lena

FD HBK Medlem
Kommun
Uddevalla
HBK-Nr
489
Medlemskap
2023

Hej!
Vi har funderat fram och tillbaka ang. mässbesöket och kommit fram till följande.
Vår hund är inte speciellt van att vara själv i husbilen och det lär väl bli ett antal timmar tills vi är tillbaka från mässan. Vi stannar nog därför i Huskvarna och umgås med "klubbisar". Det är ju huvudanledningen till att vi åker.
Ev. tar vi en sväng förbi mässan på fredagen innan vi "checkar in" i Huskvarna.

/Thomas & Lena

Toppen