• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Burstner SolanoT 728

golddigger

HBK Medlem
Kommun
Ydre
HBK-Nr
1851
Medlemskap
2026
Hur hittar jag personer med samma husbilsmodell som jag har.Borde stå i sök medlem.Men inte.Konstigt eftersom dette är en husbilsklubb

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2025
Sv: Burstner SolanoT 728

Du kan söka på husbilsmärken och husbilsmodell i Min husbil som finns i den grå listen längst upp på sidan. Då kan du få upp vilka medlemmar som har en viss bil (om de har lagt in detta).

golddigger

HBK Medlem
Kommun
Ydre
HBK-Nr
1851
Medlemskap
2026
Sv: Burstner SolanoT 728

Har ni haft problem med att badrumsgolvet sprickar runt avloppet i golvet? Avloppet är 7 cm i diameter,men skivan som ligger under plastgolvet har ett hål med ca 10-12 cm i diameter.Avloppet vilar helt och hållet i plasten som inte tål belastningen om man har proppen i .Proppen är 1 cm över golvets nivå.Kan väl aldrig tro att Burstner står för den missen efter 3 år.Men det är en felkonstruktion.

Bilagor

• spanien 2012 2113 015.JPG
    spanien 2012 2113 015.JPG
    48,9 KB · Visningar: 4
Senast ändrad:
Toppen