• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Burstner Solano 700, 07:a

F

F.d. 8332

Guest
Någon som har erfarenhet av denna bil. Stora motorn 2,8/145 hkr. Bilen har långbäddar men saknar vad vi tycker stora luckor att stoppa in behövlig utrustning. Tacksam för svar.

Max M

FD HBK Medlem
Kommun
Karlskrona
HBK-Nr
7490
Medlemskap
2022
Sv: Burstner Solano 700, 07:a

Vi har också tittat på Solanon. Den har toan längst bak vilket med automatik ger litet garage.
// Max

F

F.d. 54016

Guest

Vi har haft vår Solano i 14 dagar.Kanonbil. Under långbäddarna finns gott om plats. Vi har inte varit ute med bilen än. Men till påsk ska vi ut. hoppas på bra väder.Vi har ugn, så en Jansson ska det bli.Vi kanske ses. Vi utgår från Ulricehamn. MVH Monherman.:spinny:

Max M

FD HBK Medlem
Kommun
Karlskrona
HBK-Nr
7490
Medlemskap
2022

Hur gör ni med utemöbler? Har dom plats utifrån? Vi är noviser och försöker lära.
// Max

F

F.d. 54016

Guest

Möblerna lägger vi i det stora facket på vänster sida. Vi har inte några stora möbler. Golfbägarna lägger vi, tro jag, under sängen. Monica:wub:

F

F.d. 54016

Guest

Ska man ha ett stort garage, som ofta stoppar in alldeles för mycket onödigt, får man istället, kliva upp i sängen med eller utan stege. Vi vill ha golvkontakt. Vi har haft säng i "taket" i tidigare bil. Monica.:rolleyes:

M

Mindin

Guest

Vi är också nya på det här (köpte i höstas). Har inget stort garage men inga problem få in campingbord, 2 positionsstolar och 2 större solstolar i "utefacket". Bordet var det enda vi fick kolla lite extra på så det gick fälla ihop (bordsskivan) för att få plats.

Toppen